Διατροφή για την καρδιά & ιδέες για snacks ώστε να την δυναμώσετε

Ξεχωριστά προνόμια στα γυμναστήρια ALTERLIFE για τους ασφαλισμένους της INTERAMERICAN στην Υγεία!
25 Νοεμβρίου 2019
5 τρόποι για να αυξήσετε φυσικά την ορμόνη της ευτυχίας
7 Δεκεμβρίου 2019

Γράφει η Δάφνη Μπαλαφούτη Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών)-MSc με ειδίκευση στη Δημόσια Υγεία (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Επιστημονικός συνεργάτης Nutrimed

Μία υγιεινή διατροφή που συνδυάζεται με ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής, μπορούν να αποτελέσουν τα καλύτερα «όπλα» στη φαρέτρα σας για να θωρακίσετε την καρδιά σας και να μειώσετε την πιθανότητα εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων. Μπορεί τελικά να μην είναι και τόσο δύσκολο όσο νομίζετε! Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές και θα δείτε ότι μπορείτε κι εσείς να τις υιοθετήσετε, κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας!

Στο άρθρο αυτό θα βρείτε: 

  • Ποια τρόφιμα είναι «φιλικά» προς την υγεία της καρδιάς και ποια όχι 
  • Πρακτικούς τρόπους για να ακολουθήσετε τις συστάσεις
  • Εύκολες προτάσεις για  heart-friendly snacks

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.