Γυμνάζεστε; Μάθετε πώς η διατροφή μπορεί να απογειώσει την απόδοσή σας

Τι ελέγχουμε στο αυτοκίνητό μας πριν την έξοδο του Πάσχα;
23 Απριλίου 2019
Κάπνισμα: Μύθοι και αλήθειες
29 Μαΐου 2019

Αν η γυμναστική είναι κομμάτι της καθημερινότητάς σας – είτε είστε αθλητής είτε απλά γυμνάζεστε – μπορείτε να επιβραβεύσετε τον εαυτό σας. Έχετε ήδη κάνει το πρώτο και ίσως σημαντικότερο βήμα για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Μήπως, όμως, ήρθε η ώρα να θέσετε έναν νέο στόχο; Πως θα βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση μέσω της διατροφής;

Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε όλες τις απαντήσεις για την εκγύμναση και την διατροφή, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα ευρήματα της διατροφικής επιστήμης. 

  • Τι μας προσφέρει κάθε τύπος άσκησης
  • Τι ισχύει για τους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη;
  • Τι συμβαίνει με τα σκευάσματα πρωτεΐνη;
  • Πως θα αποφύγετε τις κράμπες;
  • Χρησιμεύει η δίαιτα Dukan;

Τα δεδομένα θα σας εκπλήξουν και, αν τα ακολουθήσετε, θα ανεβάσουν την αθλητική σας απόδοση ένα σκαλί παραπάνω!

Η σημασία της διατροφής στην άσκηση

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως με το που ξεκινήσουν γυμναστική, μέσα σε λίγες εβδομάδες θα έχουν αγγίξει το στόχο τους και θα έχουν αποκτήσει το σώμα των ονείρων τους. Παρόλα αυτά,  στην πράξη, η επιλογή του τύπου άσκησης που ταιριάζει στους σκοπούς σας ίσως να μην είναι από μόνη της αρκετή. Αυτό που χρειάζεται οπωσδήποτε, είναι να τη συνδυάσετε με σωστή διατροφή!

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια για να μάθετε τι μας προσφέρει κάθε τύπος άσκησης…